Menü
Puan

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

31 Günlük Challenge yine karşımızda: Veganuary, dünya çapındaki tüketicileri her Ocak ayında vegan beslenmeye motive eden, kâr amacı gütmeyen bir kampanya!

Özellikle ilginizi çekebilir: Katılımcıların %26'sı dışarıda yemek yemeyi en büyük zorluk olarak görmektedir. Fırsat bu fırsat: Veganuary'i sizin de sloganınız haline getirin ve kartınızı kontrol edin. Videomuz ve kontrol listemiz size yardımcı olacaktır. Veganuary'e katılmanız durumunda, çok sayıda müşteri tarafından özellikle tercih edileceksiniz. Teklifiniz bitki bazlı ve çeşitli mi? Sunum aydınlatıcı ve çekici mi? İpuçlarımızla, bitkisel ürünlere yönelik talebin en yüksek olduğu yılbaşında iyi bir tercih yaptığınızdan dolayı en iyi şekilde hazırlıklı olacaksınız!

Infografik

Başarılı bir Veganuary için 5 ipucu:

STELLE DIE WEICHEN FÜR MEHR VIELFALT IN DER ZUKUNFT!

İpucu no. 1

GELECEKTE ÇOK DAHA FAZLA ÇEŞİTLİLİĞİN ÖNÜNÜ AÇIN!

Vegan tarafınızı gösterin! Veganuary'i yeni bir şeyler denemek için kullanın. Önemli anlardan tamamen vegan günlere kadar her şey mümkün! Bu da size yeni hedef amaçlar ve daha fazla satış getirir. Ocak ayından sonra olsa bile sebze yemekleri tüm yıl boyunca popülerdir!

İpucu no. 2

YENİ İSTEKLER BELIRLEYIN - SİZE UYGUN OLARAK VEGANLIK!

İster tamamen ister kısmen vegan ve etsiz beslenmeye geçin, ister kendinizi tamamen yeniden keşfedin, ister sadece başka bir yönünüzü gösterin! Mutfağınızın şartlarını göz önünde bulundurarak her zaman özgün kalın! Plantmade, bitki bazlı mutfağınızı uygulamak için pratik ipuçları ve doğru yapım kılavuzu ile size yardımcı olur. Daha az zaman ve personelle bile misafirlerinizi nasıl şaşırtabileceğiniz ve yeni istekler oluşturabileceğiniz konusunda inanılmaz derecede basit numaralar öğrenin.

SETZE NEUE IMPULSE – SO VEGAN WIE‘S ZU DIR PASST!

00:00

İpucu no. 3

MÜKEMMEL: ŞEFFAFLIK MENÜNÜZÜ CAZİP KILAR!

Bitki bazlı teklifinizin saklanmasına gerek yok! Vegan yemekleri menünüzün ayrı bir bölümünde göstermeyin. Bu şekilde tüm müşterilerinizi şaşırtabilirsiniz. Ayrıca kulağa iştah açıcı geldiğinden emin olun, çünkü önemli olan isimdir, ürünün aidiyeti değil! Yiyeceklerin içerikleri ve menşei konusunda da şeffaf olun - müşterilerinizi uzun süre aramak zorunda bırakmayın. 

İpucu no. 4

VEGANUARY İLE İŞLERİNİZİ BÜYÜK VE GÖRÜNÜR HALE GETİRİN!

Ne kadar çok ve yüksek sesle söyleseniz azdır - ayın sloganı: Veganuary! İnsanların coşkusundan, duyarlı algılarından ve iyi Yeni Yıl kararlarından yararlanın çünkü başka hiçbir ayda bitki temelli beslenme konusu insanların zihninde bu kadar yer almaz. Reklamınızı tam zamanında paylaşın. Web siteniz ve sosyal medya hesabınızı paylaşın, takipçilerinizi paylaşmaya ve beğenmeye teşvik edin. Ve #Veganuary hashtag'ini unutmayın. Bu şekilde otomatik olarak kitlenizi büyütmüş olursunuz.

MACHE DEINE VEGANUARY-AKTION GROSS UND SICHTBAR!
VEGAN BOOMT SOGAR IM AUSSER-HAUS-VERKAUF!

İpucu no. 5

VEGAN ÜRÜNLERİ ARTIK EV DIŞINDA BİLE ÇOK FAZLA TÜKETİLİYOR!

Yemek sektörü dışındaki vegan ürünler de yüksek talep görmektedir. İster açık havada bir atıştırmalık olarak ister iş yerinde bir mola için olsun, sokak yemekleri popülerdir! Yeter ki çeşitlilik doğru olsun. Veganların, vejetaryenlerin ve esnek tüketicilerin artan sayısına hazırlıklı olun: Çeşitli vegan To-go teklifleri ile alışılmış pazarın dışında sıyrılır ve daha geniş bir müşteri grubunu çekersiniz.

Atıştırmalıklar & Green to-go hakkında daha fazla bilgi için tıklayın!

Veganuary için tarif önerileri:

ARA SICAK

Hindistan Cevizli Havuç Çorbası

ANA YEMEK

Pilav Üstü Tofu ve Brokoli

TATLI

Birbirinden leziz bitki bazlı tariflerimize göz atın!

Home
Ürünler
Reçeteler
Şeflere Özel
Sepetim
Menu