Menü
Puan

Burada çalışıyorum ...

Devam edin

İçerikler seçtiğiniz sektöre göre güncellendi

Hemen Alman Gereken Yenilikçi Hijyen Önlemleri 

Şakaya gelmeyecek bir konu olan hijyen önlemleriyle ilgili özellikle salgın döneminde çok dikkatli olmak ve gelişmeleri yakından takip etmek gerekli. Eğer görev aldığın işletmede bu konuya dair herhangi bir eksik olabileceğini düşünüyor ya da aldığın önlemleri kapsamlı bir şekilde kontrol etmek istiyorsan Unilever Food Solutions’tan Şef Rob Wallauer’in 7 güncel hijyen önlemine göz atmalısın. Bu önlemler;

●     Gıdaların işlendiği sıralarda ekibin ekstra önlemleri alıp almadığını düzenli olarak kontrol etmek için bu konuda yetkin ve güvenilir birini görevlendirmek.

●     Personelin sağlık durumunu sürekli takip etmek, kendisini iyi hissetmeyen biri olduğunda gitmesine ve gerekiyorsa testlerini yaptırmasına destek vermek.

●     Müşterilere karşı dürüst olmak, korkarlar veya gerilirler endişesiyle bir şeyleri gizlemek yerine alınan önlemlerden ve kurallardan bahsetmek.

●     İşletme içindeki dokunmatik ekranlarla teması kesmek, masa sayılarını azaltarak mesafeyi artırmak.

●     Mevcut çalışma düzeninde yoksa dahi paket servis hizmeti vermek. Bunun için personelleri yönlendirmek ve paketleme için gereken malzemelerden bolca bulundurmak.

●     Günün menüsü ya da çoklu siparişlerde indirim gibi anlık yoğunluklara ve riskli durumlara yol açabilecek kampanya ve indirimleri ertelemek.

●     Çeşitli baharatlar, salata sosları ve benzeri malzemeleri içeren self servis bölümleri ortadan kaldırmak, bu tarz malzemeleri müşterilere yalnızca istediklerinde sunmak. 

Hijyen Önlemleri ile İlgili Müşterilerin Merak Ettikleri

Salgın sürecinde pek çok kişi restoranlara gitmekten ya da yemek siparişi vermekten çekiniyor. Tercih edecekleri işletmelerle ilgili haklı olarak belirli soruların cevaplarını merak ediyor. Müşterilerin bu süreçte en çok duymak istedikleri cümlelerden yola çıkarak sen de çalıştığın işletmeyi gözden geçirebilir, onlara istediklerini vererek memnuniyet ve güven düzeyini yükseltebilirsin. Bu süreçte müşterilerin en çok duymak istediği cümleler; 

“Çalışma Saatlerimizi Güncelledik!”

Özellikle otel, restoran, cafe gibi işletmelerin ya çalışmaya ara verdiği ya da çalışma saatlerini kısalttığı böyle bir dönemde müşterileri, işletmenin mevcut çalışma günleri ve saatleriyle ilgili bilgilendirmek oldukça önemli.

“Kampanyalarımızı ve Yeni Ürünlerimizi Kaçırmayın!”

Tıpkı çalışma günleri ve saatleri gibi menülerde ve kampanyalarda da değişiklik yapmış olabilirsin. Bu tarz durumlar için de müşterileri yine çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla düzenli olarak bilgilendirmek oldukça faydalı.

“Ödeme ve Teslimat Süreçleri Artık Temassız!”

Salgın boyunca belki de en çok önem verilen detaylardan biri de temassız ödeme ve temassız teslimat imkanı. Eğer görev aldığın işletmede temassız ödeme ve teslimat seçenekleri yoksa gerekli düzenlemeleri acilen yapmalısın.

“Sağlık Bakanlığı Yönergelerini Düzenli Takip Ediyor ve Uyguluyoruz.”

Aslında bu durum faaliyet gösteren her işletme için bir zorunluluk olarak kabul ediliyor ancak müşterilerin mevcut yönergelere uyulduğunu bilmesi güvenilirlik açısından büyük avantaj sağlıyor. 

“Çalışanlarımızın Sağlığına ve Temizliğine Üst Düzeyde Önem Veriyoruz.”

Müşterilere tüm çalışanların ateşlerinin ölçüldüğü, herkesin kişisel hijyenine dikkat ettiği, hasta çalışanların işe gelmediği bilgisini verebilir, böylece son derece güvenli bir atmosfer oluşturabilirsin. 

“Bizim İçin Sağlığınız ve Gıda Güvenliği İlk Sırada Yer Alıyor.”

Müşterileri önemsemek her koşulda çok önemli. Bu yüzden bağlı bulunduğun işletmenin müşterilere karşı yalnızca salgın sürecinde değil; her zaman şeffaf ve dürüst olduğunu hissettirmelisin.

Diğer konseptlerimizi incelemek için tıklayın.

Home
Ürünler
Reçeteler
Şeflere Özel
Sepetim
Menu